Thursday, October 20, 2011

Bila Aku Bertanya.




Bila aku tanya,
Kenapa kita perlu bercinta?
Kau kata,
Sememangnya ia untuk kita.


Bila aku tanya,
Kenapa kita sejiwa?
Kau kata,
Keserasian ada pada kita. 


Bila aku tanya,
Sampai bila kita akan bersama?
Kau kata,
Akan kau pastikan sampai bila - bila.


Bila aku tanya,
Sejauh mana hubungan kita?
Kau kata,
Tak akan dapat diukur dengan kata - kata.


Tapi bila aku tanya,
KENAPA PERLU ADA DIA?
Akhirnya kau diam tanpa sebarang kata.


p/s - gambar ehsan google ^^

4 comments:

syAfA said...

mungkin lelaki tuh sudah bosan dengan perempuan tuh..

biasalah kalo dah lame bersama..huhu

Kathy Tuah said...

hahaha..ye kut..

Atiqah Wadiah said...

saba jea lah..walau sehebat mana pon p'ganti kita yg dia dpt,jika kita dgn dia mmg tlh ditakdirkan utk b'sama,IAllah dia akan kembali kpd kita semula..

Kancil 8349 said...

bila orang ketiga muncul tiada kata mampu terucap...